ÜZEMELTETŐI ADATOK

Cégnév: Vandizájn – Steinbach Zsuzsanna Ev.
Székhely: 6500 Baja, Bernhart S. u. 126.
Adószám: 67575141-1-23
Nyilvántartási szám: 50433711
Elektronikus elérhetőség: info@vandizajn.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20/389-9313
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-97476/2016
Számlaszám: K&H Bank Zrt. 10402513-86767185-65571000

Webtárhely: Tárhelypark

Megrendelésed leadásával a Vandizájn – Steinbach Zsuzsanna Ev. vásárlója leszel, és elfogadod az alábbi felhasználási és vásárlási feltételeket.

Kérjük, tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat:

Szerződés nyelve: magyar.
Szerződés tárgya:
A szerződés tárgya a www.vandizajn.hu weboldalon vásárolható illetve a info@vandizajn.hu e-mail címen rendelhető valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatod meg, bizonyos cikkeknél lehetőséged van több kép megtekintésére is..

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk /bruttó ára/ vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, tehát azt az árat fizeted, amelyet megrendeléskor látsz az oldalon. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
– Magyarország területén a futárszolgálatnak készpénzben,
– Előre utalással.

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

RENDELÉSI MÓDOK

Kétféle módon is rendelhetsz.

1) Az egyedi igényeid alapján készülő termékek megrendelése a info@vandizajn.hu címre elküldött emailben, vagy a www.vandizajn.hu oldalon található űrlap kitöltésével és elküldésével.
2) Webáruházunkban található termék(ek) kiválasztásával, kosárba helyezésével, és a megrendelés elküldésével.

Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni.

1) Megrendelés küldése űrlapon vagy email-ben

Lehetőséged van e-mailben vagy a www.vandizajn.hu oldalon található űrlapon megrendelni egyedi elképzeléseidnek, igényeidnek megfelelő termék(ek)et. Ebben az esetben a megrendeléseddel kapcsolatos részleteket e-mailben egyeztetjük.

2) Megrendelés elküldése a webáruház felületéről

Lehetőséged van vásárolni a Webáruházunkban található termék(ek) kiválasztásával, kosárba helyezésévelés a megrendelés elküldésével. A vásárlás a webáruházban regisztráció nélkül is lehetséges, azonban ha több alkalommal is szeretnél rendelést leadni, praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Ezt az első vásárlás során az adataid kitöltése után a „Fiók létrehozása” rubrika bejelölésével, és egy jelszó megadásával teheted meg. A webáruházunkban vásárlók, és regisztrálók a regisztráció során kötelesek pontos és valós adatokat megadni.

2/a. Megrendelés menete a webáruházban

1) Termék kiválasztása és kosárba helyezése
A kiválasztott termékek megvásárlását a Kosárba gombra való kattintással kezdeményezheted.

2) Kosár megtekintése
A kosár tartalma azonnal megtekinthető, miután árut helyeztél bele.
A Kosárban a kiválasztott termékek és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető (a Kosár gombra kattintva), illetve tetszés szerint módosítható, törölhető.

3) Továbblépés a pénztárhoz
A böngészés befejezése után a megrendelés véglegesítése következik. Ha a Kosár menüpontra kattintasz, az ekkor megjelenő „Továbblépés a pénztárhoz” gomb megnyomásával juthatsz el a számlázási és szállítási adatok megadásához.

4) Adatok kitöltése
A megrendelés mindaddig nem kerül feldolgozásra, amíg a számlázáshoz és kiszállításhoz szükséges adataidat nem adtad meg. Hogy csomagod akadály nélkül célba érjen, kérjük, pontosan töltsd ki a szállítási címet. Különösen fontos, hogy olyan címet és (mobil) telefonszámot adj meg, amelyen napközben is el lehet érni. A szállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk, amelyen a címed megegyezik a szállítási címmel. Amennyiben a szállítási cím és a számlázási cím nem azonos, kérjük, töltsd ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Az adatok kitöltésével, így ráutaló magatartással kifejezetten hozzájárulsz adatai kezeléséhez. Az adatok kezeléséhez kapcsolódó részletes tájékoztatónkat itt is elérheted: Adatvédelmi tájékoztató

Amennyiben korábban már regisztráltál az oldalunkon, és bejelentkeztél, az adatokat automatikusan kitölti a rendszer. Kérjük, minden esetben ellenőrizd az adatok pontosságát!

5) Fizetési mód kiválasztása
A számlázási és szállítási adatok megadása után a képernyő alján választhatod ki a szállítási és a fizetési módot.

6) Rendelés elküldése
A megrendelést a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával véglegesítheted és küldheted el.

7) Megadott e-mail cím megtekintése
A rendelés leadásáról és elfogadásáról visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk.
Ha vállalt rendelésből eredő kötelezettségünket készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni, erről haladéktalanul tájékoztatunk e-mailben.

8) Megrendelést megerősítő válasz e-mail elküldése
A megrendelés elküldése után a megadott e-mail címre igazolást küldünk a rendelés részleteiről. Amennyiben az adatokat rendben találod, az e-mailre válaszolva a megrendelést meg kell erősítened (Az adataim rendben, megrendelem a terméket).
A Megrendelés módosítására, illetve törlésére ekkor még van lehetőséged melyben a módosítandó/törlendő rendelés adatainak (eredeti rendelés visszaigazolásának időpontja, megrendelő adatai) megadása is szükséges.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18 óráig. Ezen az időponton túl is van lehetőség a megrendelés leadására, amely ebben az esetben az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

TERMÉK ÁTVÉTELE

Személyes átvétel az ügyfélszolgálaton
Amennyiben a személyes átvételt választod, az elkészülést követő értesítésünk után, ügyfélszolgálati irodánkban teheted ezt meg:
6500 Baja, Bernhart S. u. 126. (2016.augusztus 1-től: Baja, Cirfusz F. u. 38.-ban)
Ügyfélfogadási időpont telefonos egyeztetés esetén:
06-20/389-9313

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

MOL_logo_color-01MPL_logoPostaPont logo

A megrendelt termékeket Posta Futárszolgálattal szállítjuk.

A szállítás díja/csomag  

  • Házhozszállítás előre utalással: 590 forint.
  • PostaPontra előreutalással: 590 forint

15000 ft feletti rendelés esetén díjtalan házhoz szállítás!

Előre utalás esetén a termék gyártása az összeg beérkezését követően történik.
A termék ellenértékét ezesetben a követező számlaszámra kérjük utalni: Steinbach Zsuzsanna Ev 10402513-86767185-65571000 K&H Bank Zrt.
A csomagban megtalálható számla tartalmazza a szállítás költséget, és a termékek részletezését is.

Szállítási határidő: A megrendelést követő 1-3 napon belül /munkanap/ adjuk át a Posta Futárszolgálatnak a csomagot. A Posta Futárszolgálat maximum két munkanap alatt kézbesíti a megadott címre.

Megrendelés lemondása/módosítása:
Megrendelését lemondhatod/módosíthatod az ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben a lehetőségekhez képest a legrövidebb időn belül, de a megrendelés leadásától számított max. 24 órán belül. Regisztrált vásárlóink a megrendelések állapotát figyelemmel kisérhetik a ‘Fiókom’ menüpontban.

Sikertelen kézbesítés:
A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Megrendelőt terhelik. A Termék újraküldését minden esetben előre utalás esetén biztosítjuk.

Termék cseréje:
Kérjük, hogy megrendelés előtt bizonyosodj meg a termék paramétereiről (szín, méret… stb), ha bizonytalan vagy a megrendelni kívánt termékkel kapcsolatban, kérdéseiddel fordulj hozzánk bizalommal, segítünk. Írj e-mailt az info@vandizajn.hu címre, vagy keress a +36-20/389-9313-as telefonszámon. A megrendelésnek megfelelően kivitelezett és leszállított termék cseréjére nincs lehetőség.

Felelősség korlátozása:
Vandizájn – Steinbach Zsuzsanna EV nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
– Olyan működési hiba esetén, amely meggátol Téged, hogy csatlakozz a www.vandizajn.hu weboldalára, ott megrendelést adj le.
– A számítógépednek bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

CSOMAGOLÁS

Szállítás esetén termékeinket megfelelő méretű bélelt borítékba, szükség esetén papírkartonba csomagoljuk, a csomagolás költségét magunkra vállaljuk. Minden csomagunk esetén garantáljuk, hogy megfelelően kezeljék azokat a szállítás során.

FIZETÉS MÓDJA

– Házhozszállítás esetén előre utalással.

ELÁLLÁSI JOG

Tájékoztatunk, hogy az online felületünkön (e-mailben, vagy webáruházban) rendelt termékek egyedi igényeid szerint, egyedi megrendelésed alapján készülnek. A termékeket nem gyártjuk előre, megrendeléskor készítjük el, egyedi kérésedet is teljesítjük. Kérjük, hogy amennyiben a megrendeléssel kapcsolatosan bizonytalan vagy, esetleg kérdéseid merülnek fel, szíveskedj a megrendelés elküldése előtt e-mailben további tájékoztatást kérni az info@vandizajn.hu címen.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy az elállási jog gyakorlásának lehetősége nem áll fenn a nem előre gyártott, egyértelműen a vevő egyedi igényeinek megfelelően, a vevő kérésére, megrendelésére előállított termékek esetében.

SZAVATOSSÁGI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MÓDJA

A megrendelt termék(ek) átvételétől számított 2 hónapon belül e-mailben jelezheted szavatossági igényedet, amelyre 3 munkanapon belül válaszolunk. Amennyiben Társaságunk hibásan teljesített, és ezt e-mailben a fentebb ismertetett módon jelezted, a termékeket természetesen javítjuk illetve kicseréljük. Amennyiben a javításra, kicserélésre nincs mód, megfelelő árleszállítást igényelhetsz, vagy elállhatsz a szerződéstől.

Békéltető testületek elérhetőségei