Várható logó tendenciák...
Egy vonallal…
Az ikonográfiában használt stílushoz hasonlítható, vonalrajz jellegű logó divatszerűen terjed az interneten...


Negatív tér
A minimalista logó továbbra is hódít, ezért a negatív tér látványos megoldásai jelen lesznek a 2016-os évben is. Érdekes, egyszerű, és mégis egyedi...




Kézzel írott
2016-ban virágozni fog az a trend, hogy a logók "kézzel készített" jelleget kapnak. Ezek a típusú logók legánsabbá teszik a marketing anyagokat, és meghívókat...




Vintage stílusban…
A vintage logó rendkívül dekoratív, és jól működhet például éttermek vagy klubok arculati elemeként.

Árnyékolás
A minimalizmus uralja a piacot, de jellemző az árnyékos logók használata is. A többdimenziós tipográfia beépítése pedig modern és elegáns hatást kölcsönöz.



Drámai tipográfia
A logó tervezésnél egyre inkább használatos a drámai hatáskeltés. A logó egyszerű, kézzel megírt, egyedi és magával ragadó. Különös figyelmet kell fordítani a betűtípusokra, használhatunk igazán egyedi és személyre szabott írott betű stílusokat.


Fókuszban a feliratok /logotípiák/
A fókusz idén minden eddiginél jobban a felirat jellegű logókra irányul. A legtöbb felirat logó nem tartalmaz grafikát, de vannak olyanok, amelyek igen. Egy ilyen egyedi, önálló grafika javíthatja a márka ismertségét, és segít túlélni az elkövetkező években.

